top of page

BiliÅŸim Teknolojileri için Stemist Digi ÜyeliÄŸi

 

      BiliÅŸim Teknolojileri dersinde kullanılan Online BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitim  Platformudur. Her öÄŸrenci kendisine verilen kullanıcı adı ve ÅŸifre ile sisteme giriÅŸ yapar.

 

  • ANAOKULU programında; Bilgisayarsız (Unplugged) Kodlama, Temel Algoritma, Scratch Jr, Clementoni DOC, Matatalab, Makey Makey, Sanal Gerçeklik, Arttırılmış Gerçeklik, STEAM Etkinlikleri, 3D Yazıcılar ile Üretim Süreçleri yer almaktadır.

 

  • Ä°LKOKULU programında; Bilgisayarsız (Unplugged) Kodlama, Kodlamaya GiriÅŸ, Scratch 3.0, VEX Robotics GO, VEX Robotics IQ, Drone EÄŸitimi, Makey Makey, Paper Circuits, , Tinkercad 3D Tasarım, Tinkercad Circuits, Pivot Animatör, Dijital VatandaÅŸlık - Siber Güvenlik, STEAM Etkinlikleri yer almaktadır.

 

  • ORTAOKUL programında; Scratch 3.0, Python, App Inventor Mobil Uygulama, Çocuklar için Yapay Zeka, VEX Robotics IQ, Drone EÄŸitimi, Arduino ile Akıllı Cihaz, Lego Mindstorms EV3, Micro:Bit, Tinkercad 3D Tasarım, Tinkercad Circuits, 3D Yazıcılar ile Üretim Süreçleri, Basit Elektrik Devreleri (Lehimleme), Dijital VatandaÅŸlık - Siber Güvenlik, Pivot Animatör, STEAM Etkinlikleri yer almaktadır.

 

  • LÄ°SE programında Python Dilinde Kodlama, App Inventor Mobil Uygulama,Yapay Zeka, VEX V5, Drone EÄŸitimi, Arduino ile Akıllı Cihaz, Raspberry Pi ile IOT, Web Tasarım, Film Yapımı, Dijital Medya Tasarımı, STEAM Etkinlikleri, Fusion 360 ile 3D Tasarım, 3D Yazıcılar ile Üretim Süreçleri yer almaktadır.

bottom of page