top of page

GELECEK NESİL EĞİTİMDE
YENÄ°LÄ°KÇÄ° UYGULAMALAR

21. yüzyılda kurulan GEN Gelecek Nesiller Koleji; insancıl yaklaşımı, yenilikçi vizyonu, çağı yakalayan eÄŸitim programı ve geliÅŸim odaklı kimliÄŸiyle öne çıkmaktadır. GEN Koleji, küresel dünyanın ekseninde ve biliÅŸim çağının ışığında, evrim niteliÄŸinde gerçekleÅŸen deÄŸiÅŸimlerin farkında olarak, geliÅŸtirdiÄŸi Gelecek Nesil EÄŸitim modelini ‘’OECD 2030 GeleceÄŸin EÄŸitim ve Becerileri Raporu’’ çerçevesinde hazırlamıştır. 

ÖÄŸrencilerinin akademik hayatlarında ve kariyerlerinde baÅŸarılı bireyler olmaları için, okulda sunduÄŸu eÄŸitim programında, EleÅŸtirel DüÅŸünme (Critical thinking), Ä°ÅŸbirliÄŸi (Collaboration), Ä°letiÅŸim (Communication) ve Yaratıcılık’tan (Creativity) oluÅŸan 4C Becerilerini (4C’s Skills) kazandırmayı önceliklendirmiÅŸtir.

Analitik düÅŸünme becerisine sahip, aktif öÄŸrenme ve inovatif yaklaşımlar sergileyen, yaÅŸam ve iletiÅŸim becerileri geliÅŸmiÅŸ, dünyaya ve insana duyarlı bireyler olarak yetiÅŸmesi amaçlanan GEN Koleji öÄŸrencilerine sunulan Yabancı Dil Ağırlıklı Steam Temelli EÄŸitim ÖÄŸretim Programı sürekli geliÅŸmeye ve zenginleÅŸmeye devam eder.

 

 GEN Koleji eÄŸitim programında uygulanan yenilikçi eÄŸitim uygulamaları aÅŸağıdaki gibidir.

· 3,4,5,6.sınıflarda GiriÅŸimcilik,
· 5,6,9,10.sınıflarda Gelecek Bilgisi,
· Tüm seviyelerde Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları,
· Ä°lkokulda DeÄŸerler ve Nezaket EÄŸitimi, Duygusal Zeka GeliÅŸimi,
· 7,8,9,10,12.sınıflarda Hızlı Okuma,
· Anaokulu 4.yaÅŸtan 8.sınıfa kadar EÄŸlenceli Bilim

· Anaokulu 4.yaÅŸtan 8.sınıfa kadar Steam Box


Bunun yanı sıra sınıf, atölye ve laboratuvarlarda kullanılan yeni eÄŸitim araçları ve son teknoloji ile üretilmiÅŸ donanımlar; derslere kaynak saÄŸlayan ulusal ve uluslararası yayıncılıkta önde gelen markaların basılı ve dijital kitapları, dijital üyelikleri ve uygulamalı ürünleri öÄŸrencilere sunulur. Tüm bu ürünler deneyim ve keÅŸfetmeye dayalı ‘’Yaparak ve YaÅŸayarak ÖÄŸrenme Modeli’’ esasına göre seçilir. Tasarlanan eÄŸitim öÄŸretim programında, içeriklerde ve donanımlarda DijitalleÅŸme ve Yapay Zekadan faydalanılır. 

 

Okulda sunulan hemen hemen tüm imkanlar covid-19 pandemisinden dolayı uzaktan eÄŸitimi destekler niteliktedir ve Hibrit EÄŸitime uygun olarak planlanır.

GEN Koleji’nde eÄŸitim gören her öÄŸrenciye verilen Yapay Zeka Temelli KiÅŸiselleÅŸtirilmiÅŸ EÄŸitim Platformu, anaokulu 4 yaşından itibaren 10.sınıfın sonuna kadar (8.sınıf hariç) tüm öÄŸrencilere sunulan BiliÅŸim Teknolojileri dersinde MEB müfredatı, Yapay Zeka (AI) Simülasyonlu Robotik ve Kodlama Programları, Drone Atölyesi ve 3 Boyutlu Tasarım EÄŸitimi ile zenginleÅŸtirilmiÅŸtir. Fen Bilimleri, BiliÅŸim Teknolojileri, Sanat, Matematik dersleri S.T.E.A.M projeleri, araÅŸtırmalar ve deneyler ile geliÅŸtirilmiÅŸtir. GEN Koleji’nde öÄŸrencilere sunulan eÄŸitim günümüzde ‘’EÄŸitim 4.0’’ diye adlandırılmaktadır. EÄŸitim 4.0; kiÅŸiselleÅŸtirilmiÅŸ eÄŸitim, veriye dayalı öÄŸrenim, öÄŸrenci merkezli program, proje bazlı çalışmalar sunar. GEN Koleji’nde uygulanan Gelecek Nesil ÖÄŸrenme Modeli’nin (GENOM) teknoloji ayağını oluÅŸturan EÄŸitim 4.0, öÄŸrenciye her an ve her yerde, kendi öÄŸrenme hızında ve merakı ile öÄŸrenme esnekliÄŸi saÄŸlar.

​

GEN Koleji’nin eÄŸitim programında yeni olan ve öne çıkan içerik ve ürünlerin birçoÄŸu, öÄŸrencilerimize Oryantasyon haftasında yapılan Ä°lk Gün Sunumunda, velilerimize ise okulun açıldığı ilk hafta sonu gerçekleÅŸen Veli Toplantısında tanıtılır.

eb.png

EÄŸlenceli Bilim

7.jpg

STEAM Temelli Ä°novasyon Kitleri

5.jpg

Erken YaÅŸta GiriÅŸimcilik ve Kuluçka Merkezi

5.jpg

Erken YaÅŸta GiriÅŸimcilik ve Kuluçka Merkezi

morpa.png

Animasyonlu
EÄŸitim Platformu

2.jpg

Yapay Zeka Destekli EÄŸitim Platformu

stemistdigi.png

BiliÅŸim Teknolojileri için Stemist Digi ÜyeliÄŸi

GELECEK NESİL EĞİTİM

21. yüzyılda kurulan GEN Gelecek Nesiller Koleji; insancıl yaklaşımı, yenilikçi vizyonu, çağı yakalayan eÄŸitim programı ve geliÅŸim odaklı kimliÄŸiyle öne çıkmaktadır. GEN Koleji, küresel dünyanın ekseninde ve biliÅŸim çağının ışığında, evrim niteliÄŸinde gerçekleÅŸen deÄŸiÅŸimlerin farkında olarak, geliÅŸtirdiÄŸi Gelecek Nesil EÄŸitim modelini ‘’OECD 2030 GeleceÄŸin EÄŸitim ve Becerileri Raporu’’ çerçevesinde hazırlamıştır. 

ÖÄŸrencilerinin akademik hayatlarında ve kariyerlerinde baÅŸarılı bireyler olmaları için, okulda sunduÄŸu eÄŸitim programında, EleÅŸtirel DüÅŸünme (Critical thinking), Ä°ÅŸbirliÄŸi (Collaboration), Ä°letiÅŸim (Communication) ve Yaratıcılık’tan (Creativity) oluÅŸan 4C Becerilerini (4C’s Skills) kazandırmayı önceliklendirmiÅŸtir.

Analitik düÅŸünme becerisine sahip, aktif öÄŸrenme ve inovatif yaklaşımlar sergileyen, yaÅŸam ve iletiÅŸim becerileri geliÅŸmiÅŸ, dünyaya ve insana duyarlı bireyler olarak yetiÅŸmesi amaçlanan GEN Koleji öÄŸrencilerine sunulan Yabancı Dil Ağırlıklı Steam Temelli EÄŸitim ÖÄŸretim Programı sürekli geliÅŸmeye ve zenginleÅŸmeye devam eder.

 

 GEN Koleji eÄŸitim programında uygulanan yenilikçi eÄŸitim uygulamaları aÅŸağıdaki gibidir.

  •  Anaokulu ve Ä°lkokulda GEN Haritası ve GENÇ Yetenekler Akademisi

  • Ortaokul ve Lisede EtonX YaÅŸam ve Ä°letiÅŸim Becerisi Programı

  • 3,4,5,6.sınıflarda GiriÅŸimcilik,

  • 5,6,9,10.sınıflarda Gelecek Bilgisi,

  • Tüm seviyelerde Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları,

  • Ä°lkokulda DeÄŸerler ve Nezaket EÄŸitimi, Duygusal Zeka GeliÅŸimi,

  •  7,8,9,10,12.sınıflarda Hızlı Okuma,

  •  Anaokulu 4.yaÅŸtan 8.sınıfa kadar EÄŸlenceli Bilim

  •  Anaokulu 4.yaÅŸtan 8.sınıfa kadar Steam Box


Bunun yanı sıra sınıf, atölye ve laboratuvarlarda kullanılan yeni eÄŸitim araçları ve son teknoloji ile üretilmiÅŸ donanımlar; derslere kaynak saÄŸlayan ulusal ve uluslararası yayıncılıkta önde gelen markaların basılı ve dijital kitapları, dijital üyelikleri ve uygulamalı ürünleri öÄŸrencilere sunulur. Tüm bu ürünler deneyim ve keÅŸfetmeye dayalı ‘’Yaparak ve YaÅŸayarak ÖÄŸrenme Modeli’’ esasına göre seçilir. Tasarlanan eÄŸitim öÄŸretim programında, içeriklerde ve donanımlarda DijitalleÅŸme ve Yapay Zekadan faydalanılır. 

gya.png

GEN Haritası ve 
GENÇ Yetenekler Akademisi

etonx.png

EtonX Yaşam ve İletişim Becerileri Programı

777.jpg
7.jpg

STEAM Temelli Ä°novasyon Kitleri

5.jpg

Erken YaÅŸta GiriÅŸimcilik ve
GEN Kuluçka Merkezi

twin.png

Sürdürülebilir Kalkınma EÄŸitimi ve Ä°novasyon

Gelecek Bilgisi Oyun Kitabı kapak.png

Gelecek Okuryazarlığı 

morpa.png

Animasyonlu
EÄŸitim Platformu

2.jpg

Yapay Zeka Destekli EÄŸitim Platformu

stemistdigi.png

BiliÅŸim Teknolojileri için Stemist Digi ÜyeliÄŸi

6.jpg

GEN Yayınları
Dijital Kütüphanesi

bottom of page